Waar kan ik terecht met klachten over zendmasten?
Als u klachten heeft over een specifieke antenne of zendmast dan kunt u het beste contact opnemen met de eigenaar van die mast of met de gemeente.
Als u wilt weten wie de eigenaar is van een specifieke antenne voor mobiele telefonie, kunt u contact opnemen met het Antennebureau: telefoon 088 - 0416100. E-mail: info@antennebureau.nl. Website: www.antennebureau.nl. Zij kunnen u verder helpen.
Als u klachten heeft over een instemmingsprocedure die in uw pand is gehouden, dan kunt u ook contact op nemen met het Antennebureau.
Als u thuis in uw apparatuur storing ondervindt van een antenne bij u in de buurt, dan kunt u contact opnemen met de storingslijn van Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (RDI), telefoon 088 - 0416000. Klik voor meer informatie: Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (RDI).
Als u wilt weten wie de eigenaar is van een specifieke antenne voor mobiele telefonie, kunt u contact opnemen met het Antennebureau: telefoon 088 - 0416100. E-mail: info@antennebureau.nl. Website: www.antennebureau.nl. Zij kunnen u verder helpen.
Als u klachten heeft over een instemmingsprocedure die in uw pand is gehouden, dan kunt u ook contact op nemen met het Antennebureau.
Als u thuis in uw apparatuur storing ondervindt van een antenne bij u in de buurt, dan kunt u contact opnemen met de storingslijn van Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (RDI), telefoon 088 - 0416000. Klik voor meer informatie: Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (RDI).